کیفیت را از ما بدزدید
کیفیت را از ما بدزدید

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 



 
آیا کلیپ اسپرت؟؟؟؟

درگير كار خاصي نيستم اما  حوصله نوشتن هم ندارم. روزه ميگيرم. خيلي سختمه اما يه چيزي تو دلم ميگه كه بايد حتما روزه بگيرم .

بيش از اندازه به آقاي شوهر وابسته شدم. باور كردني نيست اما دلم نميخواد كه برم خونه پدريم. ترجيح ميدم برم خونه مادر شوهري  تا پيش آقامون باشم.

تو هم همين جوري. به قول خودت ، يه 2،3 هفته اي ميشه كه بيش از حد بهم وابسته شديم و البته عاشق!!!!

مرحله اخر پولي كه بايد واسه خونمون بريزيم، داره نزديك ميشه . بايد دوباره جيبمون رو بتكونيم . كلي پول از شركت قبليت ميخوايم كه هنوز بهمون ندادن و هيچ خبري هم ازشون نيس و كلي هم خريد هاي نكرده داريم .

احتمالا اگه برنامه هامون جور شه، فكر كنم كه مادر شوهري واسه ماه عسل بفرستتمون مشهد. خدا كنه كه به قول معروف امام رضا بطلبه. آخه من تا حالا مشهد نرفتم و دلم خيلي ميخواد !!!

پريشب همش ازمون ميپرسيد كه دوست داريد كي بريد؟؟ فرداي عروسي يا بعدش؟؟

 تو ذهنم حساب و كتاب ميكنم و دعا ميكنم كه شوهري بگه بعدش. آخه مراسم فرداي عروسي رو خيلي دوس دارم و مخصوصا اينكه دلم ميخواد اون روز خلعتي ها رو براشون ببريم. اما شوهري هيچي نميگه .

خيلي از اين كارش خوشم اومد . دلش نميخواد از هيچكس كمك بگيره و سعي ميكنه كه نسبت به خيلي از حرف ها بي تفاوت باشه. از همون اول هم، جوري باهام رفتار كرد كه هيچ توقعي از هيچكسي نداشته باشم. حتي از پدر و مادرامون !!!

آتليه اي كه باهاش قرار داد بستيم و قبلا هم اونجا كليپ اسپرت پر كرده بوديم، دوباره بهمون پيشنهاد داد كه كليپ اسپرت پر كنيم. استدلالش اينه كه اون كليپ چون ماله 2 سال پيش هس، يه كمكي قديمي شده . از طرفي ما اصلا نميخواستيم كه واسه مراسممون  كليپ بگيريم و پخش كنيم. چون هزينه هامون بالا ميرفت اما اونها خيلي اصرار دارن و ميخوان فقط هزينه يك سومش رو ازمون بگيرن و تو مراسممون پخشش كنن !!!

شوهري موافقه. ميگه ما الان جوون هستيم و بايد از اين فرصت ها استقبال كنيم . من نميدونم !!!

آخه الان هيچ كاري با موهام نميتونم بكنم. همه موهام بلند و يكدست شده. نميتونم هم كوتاهشون كنم و هر بلايي كه دلم خواس رو سرشون در بيارم.

انگار دل و دماغش رو ندارم.

شما اگه بوديد قبول ميكردي؟؟؟

احتمالا 5 شنبه با شوهري و جاري جونم ميريم واسه لباس عروس .اين قسمتش رو واقعا دوست دارم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






21 مرداد 1391برچسب:, توسط اصغر فرهادی